Writing is a socially acceptable form of schizophrenia...!

Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Είναι στιγμές που το μόνο που θέλεις είναι απλά... Sex

Σου έχει τύχει ποτέ να νιώσεις μια ακατανίκητη έλξη για ένα σουφλέ σοκολάτας όπου θα ξεχειλίζει από λαχταριστό σιρόπι και συνοδεύεται από μια μπάλα φρέσκου παγωτού; Εγώ πάντως έχω ξυπνήσει κάθιδρη αποζητώντας απεγνωσμένα το γλυκό των ονείρων μου. Το ίδιο συμβαίνει και με το sex. Μόνο που αν βγεις βραδιάτικα για να αγοράσεις ένα σουφλέ κανείς δε θα σε κατηγορίσει, ενώ αν βγεις στολιστείς και βγεις για βρεις sex, άνετα σε κατηγορούν για desperate... Κι όμως, τόσο η ανάγκη για γλυκό όσο και για sex, είναι εξίσου φυσιολογικές.

Είμαι 30 χρονών εργένισσα και παρόλο που είχα τρεις μακροχρόνιες σχέσεις στη ζωή μου υπήρξαν και μεγάλα διαστήματα που ήμουν μόνη. Όταν ερωτεύομαι είμαι πλήρως μονογαμική και επίσης έχω κάνει και μεγάλα διαστήματα αποχής από το sex. Όμως, είμαι άνθρωπος κι έχω ανάγκες και μία από αυτές είναι να εκτονωθώ και να ικανοποιηθώ. Δηλαδή τι; Αν μείνω μόνη μου πέντε χρόνια θα πρέπει να πάρω τα βουνά και να τρέχω φωνάζοντας (λένε ότι είναι ένα από τα συμπτώματα έλειψης sex); 

Κι όπως οι άντρες βγαίνουν και βρίσκουν κάποια που απλώς τους αρέσει και περνάνε τη νύχτα μαζί της γιατί εμείς να μη μπορούμε να το κάνουμε χωρίς να κατακριθούμε; Ναι, μπορεί να θέλουμε να κάνουμε sex με κάποιον που απλώς μας αρέσει χωρίς να νιώθουμε έρωτα. Ο έρωτας είναι σπάνιος γι' αυτό είναι και υπερκιτιμημένος. Δηλαδή αν ο έρωτας αργήσει μερικά χρόνια εμείς θα πρέπει να παραμένουμε αγάμητες; Και ποιος είπε ότι μόνο οι άντρες κάνουν sex για το sex και οι γυναίκες για τον έρωτα; Ναι, είμαστε πιο συναισθηματικές, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα αφήσουμε και τις ορμόνες μας να χτυπήσουν ταβάνι για να λέει ο κόσμος "τελείως αγάμητη αυτή η γκόμενα". 

Και μπορεί να έχεις ένα φίλο μόνο για sex χωρίς να πρέπει να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν για το τι είναι αυτό που σας συνδέει. Ανταλλαγή υγρών, εμπειριών και μερικές φορές και λίγη κουβεντούλα κάνουμε. Γιατί να πρέπει να βάλεις τίτλο σε μια σχέση που το μόνο που σας συνδέει είναι είναι λίγο παραπάνω χυμένος ιδρώτας; 


Αλλά φυσικά, σε αυτή τη ζωή, μόνο οι άντρες έχουν το δικαίωμα να καυχιούνται για τη σεξουαλική τους ζωή χωρίς τον κίνδυνο εξοστρακισμού από την κοινωνία. Οι γυναίκες δυστυχώς θα πρέπει ό,τι κάνουν να το κάνουν κρυφά και χωρίς πολλά πολλά. Άτιμη κοινωνία... Με έκανες να δουλεύω, να είμαι ανεξάρτητη, να φροντίζω μόνη μου τον εαυτό μου, αλλά τη σεξουαλική μου απελευθέρωση ακόμα αρνείσαι να μου τη δώσεις χωρίς να με κατακρίνεις. Και μετά μιλάμε για ισότητα. Να χαρώ εγώ ισότητα όπου ο άντρας τιτλοφορείται ως Δον Ζουάν και η γυναίκα ως Π...

Κι αφού λοιπόν μπορείς να απολαύσεις ένα υπέροχο σουφλέ σοκολάτας γιατί να μη μπορείς να απολαύσεις και την άλλη μεγάλη απόλαυση που είναι το sex; Εξάλλου η μόνη διαφορά τους είναι ότι το ένα παχαίνει και το άλλο αδυνατίζει. 

Το sex είναι ένα σπορ για δύο το οποίο περνάει σε άλλη διάσταση όταν το ζευγάρι αυτό ερωτευτεί. Έτσι κι αλλιώς αυτός που ερωτεύτηκα περισσότερο ήταν το καλύτερό μου sex. Εκείνος πάλι δεν ξέρω γιατί με ερωτεύτηκε... Ίσως κάποια στιγμή θυμηθώ να τον ρωτήσω. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου