Writing is a socially acceptable form of schizophrenia...!

Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Dear Santa...

Αγαπημένε μου  Άγιε Βασίλη


"Δώσε μου μιά Ιδέα να με συνεπάρει, ένα Όνειρο να με απογειώσει, έναν Έρωτα να με φλογίσει κι εγώ θα κινήσω τη Γη..."


Το ξέρω πως μεγάλωσα για να σου γράφω γράμματα, αλλά σα μεγάλο παιδί που είμαι κι εγώ, ζηλεύω όταν βλέπω τα άλλα παιδάκια να παίρνουν αυτό που θέλουν. Γι' αυτό αποφάσισα να σου γράψω φέτος κι ελπίζω να με πάρεις στα σοβαρά. Κανονικά βέβαια, θα έπρεπε να απαιτώ έτσι που με έχεις φτυσμένη τόσα χρόνια, αλλά θα σε πάρω με το καλό μήπως και...


Τη χρονιά αυτή σε γενικές γραμμές ήμουν πολύ καλό παιδί. Εντάξει, δεν ήμουν το καλύτερο, αλλά έκανα φιλότιμες προσπάθειες. Μερικές φορές φορές τα κατάφερα, άλλες πάλι όχι, όμως ομολογώ πως δεν έκανα τίποτα επίτηδες... Τις περισσότερες φορές τουλάχιστον. Βλέπεις, άνθρωπος είμαι κι εγώ κι έχω αδυναμίες. Μία από αυτές είναι ότι καμιά φορά βλάπτω λίγο παρά πάνω τον εαυτό μου. Σου υπόσχομαι παρόλα αυτά τη νέα χρονιά να με προσέχω περισσότερο.


Θα έπρεπε να ξέρεις όμως, πως οι καλές πράξεις είναι πολύ δύσκολες στις μέρες μας, ειδικά όταν τα άλλα παιδάκια έχουν δικά τους παιχνίδια ενώ εσύ όχι. Βασικά όχι, εσύ. Εγώ και πολλά άλλα παιδάκια. Το ξέρω πως δεν πρέπει να παίζουμε με παιχνίδια που δεν είναι δικά μας, πόσο μάλλον όταν δεν έχουμε τη συγκατάθεση του ιδιοκτήτη. Κι εγώ φέτος έπαιξα με ξένα με παιχνίδια, το παραδέχομαι. Είχα άγνοια όμως και καθόλου κακή πρόθεση, και επιπλέον δεν είχα δικό μου. Έχω να σου πως όμως, πως πρώτον τα ξένα παιχνίδια έχουν κι αυτά τη δική τους βούληση και τα τελευταία χρόνια, αυτά είναι που προτιμούν να ξεπορτίζουν, ενώ αυτά που δεν έχουν καν ιδιοκτήτη κοιμούνται.


Αυτό φυσικά δε μου δίνει άφεση αμαρτιών, αλλά θα ήθελα να το πάρεις σαν ελαφρυντικό μαζί με την ειλικρινή μεταμέλειά μου. Υπόσχομαι τη νέα χρονιά να μην ξανακουμπήσω παιχνίδι που δεν είναι δικό μου, αλλά φρόντισε σε παρακαλώ να μου στείλεις κι εμένα ένα κατάδικό μου. Παιδί είμαι κι εγώ όπως σου είπα και θέλω να παίζω... Και στην τελική τι ζητάω; Ένα παιχνίδι ζητάω, έτσι, επειδή το αξίζω...


Η Ειρηλένα μου είπε να σου μιλήσω γλυκά για να μας ακούσεις φέτος, όμως κι εκείνη ξέρει πως το γλυκό δε μου πάει τις περισσότερες φορές. Γι' αυτό θα μιλήσω ευθαρσώς, ακόμα και με κίνδυνο να σε αποπάρω και να με ξεχάσεις για ακόμα μία χρονιά. Αλλά μεταξύ μας τώρα... Τι είχαμε, τι χάσαμε; 


Δεν δεν είναι δίκαιο να ξέρεις αυτό που κάνεις. Δίνεις παραπάνω παιχνίδια σε κάποιους που δεν τα εκτιμούν και σε κάποιους που απλά θέλουν ένα μόνο δικό τους και θα το προσέχουν σαν τα μάτια τους, δε δίνεις κανένα. Επίσης, δεν ξέρω τι κάνεις, αλλά υποπτεύομαι ότι ψεκάζεις τα ελεύθερα παιχνίδια και δεν κάνουν βήμα να βρουν τον ιδιοκτήτη τους, ενώ αυτά που ανήκουν κάπου, όλο ελεύθερα τριγυρίζουν και βρίσκουν δύο, τρία και πολλές φορές περισσότερα παιδάκια που δεν έχουν παιχνίδι να παίζουν για να ασχολούνται μαζί τους. 


Ξέρω, πως μέρες που είναι θα έπρεπε να λέω μόνο καλά λόγια και να σκέφτομαι πως θα γίνω καλύτερη, αντί να σου τα χώνω. Δηλώνω όμως υπεύθυνα ότι όλα τα παραπάνω θα τα τηρήσω. Δε θα παίζω με ξένα παιχνίδια, θα κάνω όσες περισσότερες καλές πράξεις μπορώ και θα γίνω όσο καλύτερος άνθρωπος γίνεται. Κι εσύ όμως μη με ξεχάσεις και φέτος. Δε ζητάω πολλά. Εκτός από επιτυχία στη δουλειά μου κι ένα MacBook Pro ολοκαίνουριο -είναι επειδή μου χρειάζεται- θέλω κι ένα παιχνιδάκι. Δε θα σε κουράσω με standard, αν και θα μπορούσα να σου αραδιάσω ένα σωρό από αυτά. Νομίζω όμως ότι τόσα χρόνια πια που μεγαλώνω δίπλα σου, ξέρεις ακριβώς τι θέλω. 


Τέλος, θέλω να σε ευχαριστήσω που με άκουσες κι αν φέτος αποφασίσεις να φανείς γενναιόδωρος μαζί μου και μου στείλεις το παιχνίδι μου, βάλε σε παρακαλώ πολύ για καλό και για κακό και μια κάρτα αλλαγής. Απλά για την περίπτωση που βγει προβληματικό, δε θέλω να σε υποτιμήσω... Άγιος είσαι κι εσύ, πόσα να κάνεις; Ή μήπως δε δέχεσαι αλλαγές; 


Εντάξει, σταματάω. Μόνο καλά λόγια και καλές πράξεις από εδώ και πέρα. Και που σαι Άγιε... Αν μπορείς να κάνεις κάτι για την κρίση στην Ελλάδα, σε παρακαλώ στείλε μόνο χρήματα στον κόσμο που τα χρειάζεται και όχι στο κράτος. Αυτοί πάλι σκατά θα τα κάνουν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου