Writing is a socially acceptable form of schizophrenia...!

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Μου τη δίνει ο Άγιος Βαλεντίνος!


Μου τη δίνει ο Άγιος Βαλεντίνος. Πάντα μου την έδινε! Μου τη δίνουν οι ταμπέλες, μου τη δίνουν τα χαζοζεύγαρα που βγαίνουν έξω εκείνη την ημέρα για να γιορτάσουν τον έρωτά τους σαλιαρίζοντας όλη την ώρα. Σιχαίνομαι αυτούς που επιλέγουν αυτή την ημερομηνία για να παντρευτούν. Μου τη δίνουν οι κόκκινες καρδιές παντού. Τσαντίζομαι με τις βιτρίνες των εσωρουχάδικων που γίνονται κατακόκκινες και βγάζουν σε πρώτη μούρη ό,τι δαντέλα τους έχει ξεμείνει. Μου τη σπάνε τα ανθοπωλεία που βρίσκουν αφορμή να πουλήσουν τριαντάφυλλα και τα χαζομάγαζα με τα λούτρινα αρκουδάκια με τα χαζά μηνύματα. Μου τη σπάνε τα ηλίθια δώρα που εφευρίσκουν κάθε χρόνο και ακόμα περισσότερο οι γκόμενες που κρατάνε μούτρα αν ο καλός τους ξεχάσει τη γιορτή του έρωτά τους.

Μου τη σπάει που αν βγω έξω εκείνη την ημέρα θα δω κόκκινες καρδούλες παντού. Καρδιές στα εστιατόρια με μενού για ζευγαράκια, καρδιές στα μπαράκια και love songs, καρδιές στα πάρτυ για ερωτευμένους, καρδιές στις διαφημίσεις στο δρόμο... Καρδιές, καρδιές, καρδιές!

Αλλά αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι που πάνε οι καρδιές την επόμενη μέρα. Που πάει όλος αυτός ο έρωτας που μας πλασάρουν να γιορτάσουμε; Το ξεχνάμε μέχρι να έρθει η επόμενη 14η Φεβρουαρίου για να ξανακοκκινήσει ο τόπος; 

Για όλους αυτους τους λόγους μου τη δίνει ο Άγιος Βαλεντίνος. Ο έρωτας είναι καθημερινή γιορτή. Όταν είσαι ερωτευμένος δε χρειάζεσαι καρδούλες και λουλούδια για να γιορτάσεις. Έχεις συνεχώς ζωγραφισμένο εκείνο το υπέροχο χαμόγελο στο πρόσωπό σου και γιορτάζεις κάθε μέρα. Έχεις την αγκαλιά που θες και κανένα τριαντάφυλλο, καμία καρδούλα και κανένας άγιος δεν χρειάζεται να σου υπενθυμίσει αυτό που νιώθεις, γιατί απλά το βιώνεις καθημερινά. 

Για μένα ο έρωτας είναι το υπέρτατο συναίσθημα και μόνο που το νιώθεις είναι γιορτή... Γιορτή για την καρδιά σου, το μυαλό σου και την καθημερινότητά σου. Γι' αυτό... Fuck Valentine's Day and Celebrate LOVE each and every day!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου